سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دو کار با هم چه ناهمگون است و ناسازوار ، کارى که لذتش رود و گناهش ماند ، و کارى که رنجش برود و پاداشش ماند . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----6175---
بازدید امروز: ----5-----
بازدید دیروز: ----0-----
آخوندها چه کسانی هستند

 

نویسنده: معصومه
شنبه 85/6/18 ساعت 2:30 صبح

مهدی امام منتظر، نوباوه خیرالبشر                          خلق دوعلم سربسر ، برخوان احسانش مکین

مهرضیائش ذره، بدرازعطایش بدره                           دریا زجودش قطره ، گردون زکشتش خوشه چین

امرش قضا جکمش قرحُبش جنان بغضش سقر            خاک رهش زیبداگربرطره ساید حورعین

مرات ذات کبریا،مشکوة انوار هدی                             منظوربعث انبیاء مقصود خلق عالمین

دانند قرآن سربسربابی زمدحش مختصر                      اصحاب علم ومعرفت ، ارباب ایمان ویقین

نوح وخلیل وبوالبشر،ادریس وداود وپسر                      ازابر فیضش مستمد ، ازکان علمش مستعین

موسی بکف دارد عصا ، دربانیش رامنتظر                    آماده بهراقتدا ،عیسی بچرخ چارمین

ایزد بنامش زد رقم ،منشور ختم الاوصیاء                     چونانکه جدامجدش گردید ختم المرسلین

ظاهرشود آن شه اگرشمشیرحیدربرکمر                       دستارپیغمبربسر، دست خدا درآستین

دیاری ازاین ملحدان ، باقی نماند درجهان                      ایمن شود روی زمین ، ازجوروظلم ظالمین


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • م
    امام منتظر
    مهدی
    راه دورنریم
    هدف

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •