سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل سرچشمه حکمت است . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----6179---
بازدید امروز: ----1-----
بازدید دیروز: ----8-----
آخوندها چه کسانی هستند

 

نویسنده: معصومه
شنبه 85/5/21 ساعت 10:31 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

حتما تعجب کردید با خودتان می گید می خواد! چی بگه من سعی می کنمتمام کمال بگم . نمی دانم

 زبان قاصرمن چقدرازعهده آن برمی یاد راستش دریک مجلسی بودم که همه برعلیه آخوندها حرف

میزدن وتعریف می کردن (حالا خوب توفامیلامون آخوند نداریم نمی دونم چه بلایی سرش می آوردن)

راستش خیلی به من برخورد گفتم بابا این همه آخوندها زحمت می کشن خون دل می خورن چرا؟؟؟؟؟

باید این طور باشه به همین دلیل تصمیم گرفتم یک وبلاگ با این عنوان بسازم تاشرح حال آنها رابگم

(ای کاش کبری خانم وصغری خانم .... سواد درست حسابی داشتن می اومدن وبلاگ منو می خوندن تا بفهمن که اشتباه می کنه)

من کمی ازاونها دفاع کردم ولی راستش چون آشنایی زیاد نداشتم نتونستم.

ولی تصمیم گرفتم با اینکه خودم درس دارم وسرم خیلی شلوغ تازه ام کنکورقبول شدم مطالعه ام را زیاد

 کنم تا اجازه به این افراد تا هرآنچه عقل ناقصشان می گه را قبول نکنن

منظرم باشید برمی گردم دست پر.


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • م
    امام منتظر
    مهدی
    راه دورنریم
    هدف

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •